رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت وگو با «سراج24»:

حضور مردم ابزارهای دشمنان را خنثی می کند/ دستاورد انقلاب اسلامی رشد بصیرت ملی با تبدیل معیارهای طاغوتی به توحیدی بود

دنیا به واسطه ی ابزار های نظامی ، سیاسی و اقتصادی قدرت خود را به نمایش می گذارد اما ملت عزیز ما وحدت حضورشان تمام ابزارهای نظامی ، سیاسی و اقتصادی دشمنان را کند می کند.

حجت الاسلام احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی «سراج24» در خصوص حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و تهدید های اخیر دشمنان گفت: مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی رشد بصیرت در توده ی مردم با تغییر معیارهای طاغوتی به  معیار های توحیدی بود یعنی بصیرت و بینایی که حضرت امام رضوان الله تعالی علیه بر مبنای مبانی ارزشی به ملت ایران رهنود کردند و این امر مقدمه ای شد تا دستاورد بالاتری به نمایش در بیاید و آن حاکمیت دینی به محوریت ولایت فقیه است و این دستاورد هرچه تقویت شود آثار وسیع آن در بخش های دیگر مشاهده خواهد شد.



وی افزود : وقتی رشد بصیرت با تبدیل معیارهای طاغوتی به توحیدی اتفاق می افتد نتیجه اش حضور مردم در صحنه و پشتیبانی از محوریت حاکمیت دینی است یعنی نقش ولایت فقیه و حکومت بدون حضور مردم باهوش و با بصیرت امکان پذیر نیست.



احمد سالک اظهار داشت : همه ی دنیا وقتی می خواهند قدرت خود را به نمایش بگذارند ، قدرت های تسلیحاتی ، سیاسی و اقتصادی خود را به نمایش می گذارند ولی ملت عزیز ما وحدت حضورشان را به نمایش می گذارند و این قدرت همه ی ابزارهای نظامی ، سیاسی و اقتصادی دشمنان را کند می کند.

 

عضو جامعه روحانیت مبارز، اضافه کرد: حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به نمایش گذاشتن قدرت امت است بر اساس بنیاد های وحدت و اتحاد مردم و این همان چیزی است که این قابلیت را دارد که تمام آن ابزار ها را خنثی کند. اینکه آمریکا مدام می گوید گزینه ی نظامی روی میز ما قرار دارد ، قدرت حضور مردم می تواند بگوید که چیزی که روی میز آقای اوباما قرار دارد گلوله ای از برف است که به مرور زمان آب می شود.

 

اخبار مرتبط

ویدیو/ اثبات قدرت ایران در اولویت است، نه تعداد موشک‌های شلیک شده

پیام تسلیت امام خامنه ای درپی درگذشت پرویز داودی

تبریک امام خامنه ای به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی